Świątecznie

Niebawem święta.Z racji tego faktu postanowiłam z tej okazji udekorować nasze małe ,,m",tak aby było mam jeszcze bardziej przytulnie i z klimatem tym razem świątecznym.
Z braku kasy ale nie weny ( na szczęście ) wymyśliłam sobie zarówno ten blog jak i dekoracje.
Bombki i sople wykonane z papieru,dlaczego nie! Oto pomysł godny sztuki domowego hand make.
Od dziś z okazji jutrzejszych Mikołajek zaczynamy,mam tu na myśli nas: ja i ty drogi czytelniku.
Na swoim blogu pokażę wam jak twórczo wykorzystać papier.Znam już jedną ekspertkę w tym temacie (Blog: Evikowe- ch -file polecam przy okazji).
U mnie jednak nie o kartkach ale o dekoracjach, stad pomysł na nazwę AKADEMIAdekoRacji.

1. Pierwszą dekoracją będzie gwiazda,przeznaczona na ozdobę całej choinki lub jej czubka.
   Zdecydujcie sami.
   Z kwadratowej części kartki  wyczaruję małe origami. Tu zaginam tam zaginam,raz jeszcze i mamy jedną      część naszej gwiazdy.Będziemy potrzebowali pięć takich samych części,które na koniec sklejamy razem jedna po drugiej, dzięki temu uzyskamy kształt gwiazdy.Ciężko jest opisać origami słowami,było by zbyt ,,kwadratowo"gdybym opisała to matematycznie zagnij z prawej strony do środka a teraz z lewej,dlatego do każdej z dekoracji załączam wam filmik/zdjęcia z etapami(pojawi się on niebawem,zdecyduję niebawem w jakiej wersji ;) dzięki niemu na pewno łatwiej będzie wam wykonać i kopiować każde zgięcie.Miłej zabawy.Oczywiście kolor papieru i rozmiar pozostawiam wam do wyboru,jako twórcze wyzwanie.




Komentarze

Popularne posty