Z Nowym Rokiem - METAMORFOZY wnętrz

Metamorfozy 
( Metamorfoza wnętrza - ul.Budziszyńska 39 Szczecin )
Ten temat często jest bardzo atrakcyjny dla Pań, zarówno w okresie świątecznym jak i w Nowy Rok, chcemy wraz z nowymi postanowieniami wiele zmienić,aby jednak udało nam się lepiej wprowadzić zmiany w życie, często najpierw decydujemy się na zmiany naszego otoczenia.
Moja klientka też wcieliła  w życie zmiany, w ten sposób przeszłyśmy obie, z satysfakcją udanej współpracy, drogę od projektu do realizacji.
Po świętach,jednak jeszcze przed Sylwestrem odwiedziłam ją by sprawdzić jak zmieniła się jej samopoczucie i odczucie przestrzeni po metamorfozie.
Zaprojektowałam dla niej metamorfozę  wnętrz w jej  mieszkaniu, która polegała na wyeksponowaniu ściany kominowej na której skupiała się cała uwaga gościa wchodzącego z przedpokoju do mieszkania, a konkretniej  przez korytarz do salonu.Na tej ścianie nakleiłyśmy naklejkę, przedstawiającą tulipany,tym samym zaakcentowałyśmy
istotną funkcję dekoracyjną tej ściany, która do tej pory zmieniła charakter całego wnętrza.Kolejno dodałyśmy szklane drzwi do kuchni ze strony salonu oraz od przedpokoju, tak aby nie traciły światła dla innych pomieszczeń, które wydzielały.Całość zwieńczyły dodatki : poduszki oraz dekoracje okienne.
METAMORFOZIE uległa także sypialnia w której zadziałałam dodatkami,ponieważ klientka nie chciała większych zmian takich jak np.nowe meble czy oświetlenie.Dlatego odświeżyłyśmy szafkę malując ja na biało,
a resztę ożywiłyśmy modnym filetowym kolorem z zastosowaniem w dodatkach : narzuta,obicie sofy,dekoracja okienna oraz doniczka dla kwiatu.
W ten sposób niewielkim kosztem dokonałyśmy zmiany klimatu kilku wnętrz mieszkalnych.
Ta metamorfoza na pewno zmieniła samopoczucie właścicielki, mam nadzieję że i was zainspiruje do pozytywnych zmian w Nowym Roku 2012.














Wizualizacja 


Komentarze

Popularne posty