Rowerowo
Od kiedy więcej słońca na niebie, chętniej wychodzimy na spacery lub na rowery.
Z myślą o tych którzy tak jak ja, lubią swój rower,jeżdżą na nim po zakupy i wycieczki miejskie lub podmiejskie, mało harcorowe bo na damce jeździ się rekreacyjnie,przedstawiam wam ten wpis właśnie.
Poświęcony on będzie naszym rowerom a raczej jego parkingom, miejsc parkowania jest nieskończenie wiele,praktycznie wszędzie gdzie nam fantazja podpowie możemy zatrzymać się i zostawić swój rower lub dalej na piechotę z nim wędrować.Jadąc na swoim rowerze i rozglądając się w koło, już coraz częściej zauważamy, zaaranżowane w przestrzeni miejskiej stojaki na rowery, jednak nigdy żaden z nich nie wydawał mi się ciekawy i kreatywny pod względem swojej formy. Pomyślałam więc o formie stojaka na rowery i postanowiłam go od nowa zaprojektować analizując. Zainspirujmy się tym tematem na prawdę jest on godny naszej uwagi.Stad pomysł : na projekt stojaki rowerowe, obejrzyjcie moje propozycje.
Poniżej :)




lub w formie wieszaka do wnętrz - jako druga propozycja





CDN........
it is not END

tEMAT TEN/STOJAKÓW NA ROWERY - już długo krąży mi po głowie, szukam chętnego do realizacji prototypów z pracownią lub bez.
Inne projekty pokażę wam niebawem, bo szuflada pełna.:)



Komentarze

Popularne posty